god morgon

det är en härlig morgon. en morgon då jag sovit tills jag sjäälv vaknat och där jag har kunnat ta det lungt, surfa runt lite innan frukost och tyvärr till min besvikelse vägt mig och mätt mig. Trodde faktiskt att det hänt mer. gått ner 0.7kg och enbart 2cm i midjan. om jag kunna hålla mitt uppsatta mål ( som egentligen inte är det viktigaste ) måste jag ta i med hårdhanskarna och lägga i ytterligare en växel. så det ska bli intressant att se om den kolhydratfattga kosten kan reducera lite av Line. vi får se. Men vad jag hela tiden haft i bakhuvudet är ju faktiskt att jag inte har mssormassor med kilo att gå ner och jag vet att det då inte går särskilt snabbt, men jag har lixxom förträngt de.

men det stora "MEN"et i det hela är faktskt hur klyschigt det än låter att jag är mycket piggare och känner mig mycket fräschare än innan jag började.  Jag har kommit igång och det är skönt.

Nu blir det frukost och sen lite styrketräning. sen är jag ledig hela härliga dagen och det enda jag har panerat in är bio med honey ikväll!!

so long

Kommentarer
Postat av: michelle

Grattis till den lilla men märkbara detaljen av träningen :) Litet steg för mänskligheten men stort för LIne :)

2008-08-15 @ 10:36:02
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0