FREDAG :)

Mm igår blev kulmen av mitt dåliga humör och det resulterade i en ätardag. Jag blev mycket gladare och fick massor med energi utav att äta godis, och en kebab med bröd.  Jag lovar det var mums. Men jag har fortfarande dåligt samvete för att jag inte gått nån morronpromenad på hela veckan. Men jag har tänkt om. Jag räknar en träningsvecka från och med idag eftersom vi åker om en vecka eller jag ska slutväga och mäta mig om en vecka. Men en rolig nyhet idag var ialf den gamla vanliga klädångesten på mornarna. Vad känner jag för idag och inget i garderoben kändes lockande. Så hittade jag på ett par gråa jeans/byxor som jag helt ärligt aldrig använt eftersom de varit alldeles för tajta och inte gett med sig en storlek som utlovades i butiken. Vips jag kan ha dom, hur underbar är inte den känslan?? Och till på köper så känns dom sköna helt otroligt. Jag tror den största förändringen i min kropp de senaste 3 veckorna är smalare midja och mindre rumpa/höfter, och aningen smalare lår. Morronpromenadernas förtjänst tror jag. Sweet!!


Så dagen började med en fruktsmoothie, ägg, proteinare och lite nötter. I helgen blir det att provaköra bilar, intressant å testa lite olika. Och så blir det att vara kattvakt åt smillan som kommer hem till oss idag. Mysig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0