Dagen D är här

Och målet, resultatet är noterat.


Jag har tappat 2.1kg och -7cm i midjan. Supernöjd med resultatet men ändå lite smått arg på mig själv att jag inte hållit i med morronpromenaderna sista veckan. Jag tror att dom hade gjort att jag hade nått mitt mål vad gäller vikten. Men jag är som sagt supernöjd. Jag vet ju också att jag inte behöver gå ned så mycket mer och att många tycker att jag är lite knäpp som håller på men de viktigaste för mig är att jag ska känna mig bekväm i min egen kropp och jag bryr mig inte så mycket om vad andra säger. (eller jo de klart att jag gör, men ni kanske fattar?)


Det är så härligt nu, från och med idag kan jag lägga kosten på hyllan och bara se fram emot en underbar vecka med allt vad Mallorca har att erbjuda mig J provade en vit skjort/klänning som jag skickade efter i våras som då satt så tajt att jag inte använt den alls, ni vet sådär som att mellan knapparna ser man typ glipor, jadå provade den igår och blev väldigt förvånad över att den nu sitter ledigt och kommer få följa med på resan som en skön strandskjorta. Ha kan ju inte riktigt va mer nöjd känns det som.


Livet leker för Line.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0