Bara 3 dagar kvar nu

hur underbart som helst. känner av halsen och nyser hela tiden. Nej nej de där förtränger jag!!

morronprom idag och sen styrke. håller mig från allt som är utöver planen och ser fram emot vägning och mätning på fredagmorron. byxorna sitter bättre/lösare och dom där astajta jeasen jag inte använt på ett år sitter bra igen. (även om jag vill köpa nya såklart) sweet. Får väl se hur de kommer sitta efter nästa vecka...haha

känns skönt å strunta i de här gråa vädret och fly iväg till solen.

tomas har planera på å paddla runt sverige (!?!?!?!?!) maj-juni nästa år. vara borta 2 månader asså. trist för mig men jag vill ju såklart inte följa med. Jag har då planer på att lura med någon till New York. Någon som är sugen på en shoppingresa med mig? om han kan så kan jag också!!

Bion igår resulterade i en delad "liten" popcorn. Fy mig. Men jag tror det jämnade ut sig eftersom jag ätit så dåligt hela dagen. Behövde energi. (försöker jag intala mig) hoppas att inte coachen läser eftersom jag inte berättat det. har vart ärlig andra gånger då när jag inte prommade nått men nu ska jag inet säga nått. Vad tjänar de till. Det är ju bara 3 dagar kvar...

tittade vädret på mallis imorrn 28 grader och skinande sol. hihihihihihihi

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha ha, ska du inte med och paddla, vad förvånad jag blir :-) Om jag bara kan se till att spara ihop pengar så vill jag helt klart till New York!!! Var ju på väg för ett par år sen men sen drog dom jag skulle åka med till Thailand istället...

2008-08-26 @ 22:57:53
Postat av: Ewa

Duktig du är! :) Vad äter du under en dag nu när du dragit ner på kolhydrater? Behöver tips på lite ny o rolig mat ;)

2008-08-27 @ 10:16:56
URL: http://pipen1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0