Ätardag

nästa vecka kommer lönen. Jag har bestämt mig för att köpa en pilatesboll, en sån där med handtag och gummiband som man kan bort om man vill. Ett perfekt komplement till min hemmträning som jag kommit igång med. Precis druckit en kopp kaffe, druckit en proteindrink, ätit ett päron och nåra nötter. Känns bra men jag kan inte förneka att jag är ett monster mot Tomas. det är som om vad han än säger så blir jag irriterad, och jag vet det kan vara en biverkning till att jag i princip äter minimalt med Kh. jag vet ju det men kan iallafall inte behärska mig. jag är knäpp. funderar starkt på att synda idag, äta gott ikväll. känns som om jag inte tänker på annat än typ vitt bröd, godis, pasta pizza och allt sånt där som jag vanligtvis inte är sugen på. Om jag skulle få för mig att ta min ätardag idag så är de ju lite sent påtänkt. Den kommer inte bli maximalt utnyttjad om jag säger så...klockan är ju snart halv 5. Men man hinner ganska så mycket på de fjuttiga timmarna som är kvar också. Jag känner att jag verkligen behöver det. jag har riktiga cravings...får bra lön den här månaden de känns ju bra, även om vi har lite extra med utgifter som hänger kvar sen bröllopet. Bland annat fotografen och tackkorten som ska betalad nu...  

i helgen är båda makarna Bjurling Melin lediga. jag ska tvinga tomas att sitta ner med korten och rensa och kolla vilka vi ska framkalla. jag ska verkligen tvinga honom. han kommer bli arg och säga att han vill göra andra saker på sin lediga tid.. Men..han kommer inte ha nått val. Här åter till min ätardag. är det inte mer nice å ta den en helt ledig dag. Börja med typ nybakta scones, fortsätta med en lunch bestående av pasta, ta en fika med GODBIT middag, thaimat eller varför inte pizza, till kvällen blir det godis och kanske ännu mera onyttigheter. Snacka om att maximalt utnyttja ätardagen. Men jag vet inte-..jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig. Ätardagen en torsdag denna vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0