3 bananer


Idag kommer jag att ha tryckt i mig 3 bananer. Vad skulle coachen säga? Hm inte så himla bra kanske men vad gör man när man köper en räksallad och när man öppnar den så innehåller den typ 4 räkor, en halv tomat, och isbergssallad och ännu mera sallad....suck, hungrig efter tja sisådär 2 minuter. Drack en massa vatten också men sen fick jag lov å trycka lite äpplen och bananer. Förhoppningsvis ska jag klara mig till när jag kommer hem. Men de vet ju alla, man klarar sig inte på frukt en hel dag liksom, behöver lite energi för att klara av å tänka, inte ens kaffe kan pigga upp mig. Men idag är jag inte svullen i alla fall. Jag beklagade mig för coachen att min mage var ovanligt stor och svullen och han sa att jag kanske ska börja äta sojaproteintillskott istället om jag är överkänslig mot laktos. Hm jamen de vet jag ju redan och kom ju på de att 3 proteindrinkar faktiskt blir en del och jaa jag vet inte. Drack låglaktosmjölk till gröten idag och har inte ätit druckit nån extra proteinare. Hm kan de va mjölken eller att jag inte ätit protein? Kanske smyger in en eller 2 drinkar imorrn så får vi se. Kom även överens med coachen att vi ska ta min situation ett steg längre och äta ännu mindre kolhydrater från och med måndag, för att verkligen "toppa formen" för jag är ju redan i så bra form så de behövs lite hårdare grejjer för de allra sista...hm. Okej jag är öppen för förlag, bara jag inte går hungrig så är jag nöjd. Men jag måste då få förslag på vad jag kan äta för mellis om jag inte får äta mer frukt. Nu lever jag typ på de och kyckling och lite tonfisk...


Jaja nog om de. Ska väga mig imorrn tänkte jag och mäta, återkommer då om det blivit nått resultat på 2 veckor. (antagligen inte på midjemåttet med tanke på den ballongmage jag numera har)


Dejten igår blev väl kanske inte den mest romantiska man vart med om direkt. Åt i alla fall middag ihop och drack ett glas vin, sen blev de lite tv och sen sängen...haha men vi umgicks i alla fall i sisådär 4 timmar isträck... rekord på senaste tiden. (förrutom sovtid dådå)


Vad jag svamlar idag, men de är bara för att jag inte har någon energi i kroppen, hur ska de gå å träna styrka när jag kommer hem? Måste äta först så ska de nog gå bra. Morningprommen imorse var tung eftersom musiken tog slut efter halva och jag hörde mig själv flåsa och skavsåret på stortån gjorde sig påmind men jag gjorde de i alla fall och jag är så duktig!!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad duktig du är!! Önskar jag hade samma motivation som du har :)

2008-08-14 @ 18:44:26
URL: http://pipen1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0